Ausztráliába mentem, majd jövök…

blog a kivándorlásról – azoknak, akik hiányolnak, és azoknak, akik jönnek utánam

Cupcakes

- június 22, 2012

A DressMyCupcake.com-ról

A megtévesztő cím ellenére most nem sütés-főzésről lesz szó, hanem a reményről. Egy kis személyes vallomás következik, előre szóltam.

Az elmúlt hetekben ugyebár minimálisra vettem a költségvetést és ezért a napok nagy részében itthon malmoztam. Ha az ember munkanélküli, egy idő után megunja a fene nagy szabadságot. Amikor nem volt mit csinálni, az egyetlen ingyenes szórakozási lehetőségemhez fordultam, sorozatokat néztem. Az utóbbi egy hónapban kb. 4-5 sorozat aktuális évadján estem túl, de ami miatt most ezeket a sorokat írom, az a legutolsó, amit néztem.

A 2 Broke Girls egy tavalyi sitcom, amit többek között az év újoncának is neveztek. Két fiatal lányról szól, akik Brooklynban élnek és ott is próbálnak meg boldogulni. Az egyikük, Max, tősgyökeres brooklyni, soha nem volt lehetősége kitörni a szegénységből, a másikuk pedig Caroline, aki ugyan milliárdos volt, de az apja egy ballépése miatt elvesztették az összes pénzüket, és így kénytelen pincérnőként dolgozni ugyanazon a helyen, ahol Max. Magában a sztori nem egy nagy szám, de a poénok aranyosak és a karakterek szerethetőek.

Két dolog miatt ragadott magával  a sorozat. Az egyik, ahogy Caroline viszonyul az új helyzethez. Egy olyan lány, akinek addig mindene megvolt, sosem kellett semmi miatt aggódnia, és semminek nem nézte az árát, most hirtelen földönfutóvá lett. A szerencsétlenségére pedig minden egyes kis apróság emlékezteti, de egy idő után megtanulja humorral kezelni a dolgot, és túllép a megváltozott helyzet miatt adódott problémákon. A továbblépés egyik formája az, hogy Maxszel közös vállalkozásba kezdenek, sütit árulnak. Max ugyanis remek cupcake-eket süt, Caroline pedig rögtön meglátja az üzleti lehetőséget a dologban.

A közös vállalkozásukkal abszolút a semmiből indulnak, és lépésről lépésre haladva, ezernyi problémán rágják át magukat. És ugyan a sorozatban képtelen szituációkba keverednek, meg párszor realitását veszti a történet, de mégis megfogott, hogy sosem adják fel. Persze az első évad során mindketten komoly személyiségváltozáson mennek keresztül, egymást alakítják és segítik. Ennek köszönhetően szép lassan a vállalkozás is beindul, bár nem kell nagy sikerekre számítani, de apránként alakulnak a dolgok. A kitartásuk tehát egyre inkább kifizetődik.

Nyilván érthető miért fogott meg ez a történet, az életem egy olyan szakaszában vagyok, amikor is duplán-triplán ütött nálam a sztori. És ami a legszebb, hogy pont mint az ő történetükben, a sajátomban is ma értem az első évad végére, mert amikor ma megnéztem az utolsó részt, kaptam az emailt a cégtől, hogy hétfőn mehetek vissza megbeszélni a részleteket.

Reklámok

19 responses to “Cupcakes

  1. egri-nagy szerint:

    Sorozatok!?! Végveszély!! Végveszély!!! 🙂

    Akkor egy Sydney munka tűnik valószínűnek? Rulez!!

  2. drazsé szerint:

    Sorozatok nézése helyett miért nem kirándulsz? Milliónyi park, öböl, stb van Sydneyben és környékén, s elérhetőek tömegközlekedve. Megveszed a hetijegyet s azzal annyit utazol, amennyit nem szégyellsz. Taronga Zoo-ban jártál? Vagy a Cockatoo island-en, Garden Island-en? Manly Scenic walk, Sydney Harbour National park? Ha lesz állásod, nem lesz időd ezeket végigjárni.

    • szszandra szerint:

      A heti bérlet az 1-es zónára 43 dollár, spórolok, nem fér bele. Taroonga Zooba a belépő 44 dollár, eddig még kihagytam. Manlyben voltam, meg ezen kívül elég sok mindent végigjártam április-májusban.

      • drazsé szerint:

        Oké, te döntésed. Én biztos nem a heti bérleten spórolnék, hogy aztán röghöz kötve sofőrtől függjek, aki autóval visz ide-oda.

  3. walaby szerint:

    gratula a munkához, remélem, megegyeztek gyorsan! 🙂

  4. Zsolt szerint:

    Gratulálok! 🙂

  5. pappito szerint:

    Gratulálok!!!!!

    Ez már döfi!

    Akkor nem lesz semmi a találkozónkból se?

  6. gege szerint:

    tudtamtudtamtudtam
    ügyes vagy, mint mindig! Csak így tovább! Szurkolunk!

  7. JuditAu szerint:

    Gratulálok!!!! 🙂

  8. Betti szerint:

    Gratulálok!!! Nagyon sok sikert kívánok a továbbiakhoz is! Ugye írsz majd a munkáról, kollégákról, körülményekről?

  9. Heni szerint:

    és elfogadod?

Vélemény, hozzászólás?

Új élet Svédországban

blog a kivándorlásról - azoknak, akik hiányolnak, és azoknak, akik jönnek utánam

Travel Sandwich

Travel, photography, and the stories in between

blog a kivándorlásról - azoknak, akik hiányolnak, és azoknak, akik jönnek utánam

The eccentric Cook

blog a kivándorlásról - azoknak, akik hiányolnak, és azoknak, akik jönnek utánam

Kate Kendall

Entrepreneur and writer ✈️

pappito.com

Új-Zéland

Subdimension

From beyond

bandirepublic

autók, cola, rock ‘n roll, zen és intergalactic

bezzeg a svédek!

bandirepublic a svéd királyságban

